Ny stämning mot Apple/iTunes med anklagelser om monopol

Läs artikeln | Visa i datumordning
mikamar
2007-11-09 14:33

Nu börjar du få in snitsen på skrivandet, Sven-Erik!

Tack för att du bidrar med gästnyheter.

veke
2007-11-09 19:26

Jag tycker att Sven-ErikOlsson skall bli skribent!

Han skriver ju andra mest med nyheter!

mikamar
2007-11-09 21:26
veke skrev:

Befodrar den här artikeln till skribentstatus till att börja med.

cje
2007-11-09 23:29
veke skrev:

Han skriver ju andra mest med nyheter!

Krävs lite mer än "10-20 nyheter på kort tid" för att nån skall bli skribent. Vi har sett det förut de senaste 5-10 åren. Folk som skrivit 10-20 nyheter och sedan tröttnat.

mikamar
2007-11-10 01:04
cje skrev:
Krävs lite mer än "10-20 nyheter på kort tid" för att nån skall bli skribent. Vi har sett det förut de senaste 5-10 åren. Folk som skrivit 10-20 nyheter och sedan tröttnat.

Jo, tyvärr.

De senaste tre personerna som jag hjälpt till att få skribentstatus har lagt av att skriva med en gång de fått höjd status.

(Inget ont sagt om just dessa personer)...

Sven-ErikOlsson
2007-11-10 02:05
mikamar skrev:
Nu börjar du få in snitsen på skrivandet, Sven-Erik! Tack för att du bidrar med gästnyheter.
cje skrev:

Nya forumet (jag följde MacNytt länge ....) har gjort det smidigt att själv bidra. Så tack själva.

Det där med att bli upphöjd vet jag vad jag tycker om. Jag har grävt min egen grop och tycker som cje att det skall vara härdat stål innan skribentstatus nås.

cje
2007-11-10 16:58
Sven-ErikOlsson skrev:
Nya forumet (jag följde MacNytt länge ....) har gjort det smidigt att själv bidra. Så tack själva.

Det där med att bli upphöjd vet jag vad jag tycker om. Jag har grävt min egen grop och tycker som cje att det skall vara härdat stål innan skribentstatus nås.

Det handlar sedan även om sajtens högsta ansvarige vad han/hon tycker.

veke
2007-11-10 18:44

Jag skriver som Mikamart skrev åt mig för 359 dagar sedan på MacNytt ;-)

"Se det som positiv feedback åtminstone.

(Är tillminståne dialekt?).

:-)"

Ja och inte har jag heller "spottat ut nyheter" precis

Senast redigerad 2007-11-10 18:46 av veke

Inloggning